O femeie din Suceava a plătit aproape 5.000 de lei pentru un sejur all-inclusiv pe litoral, într-un hotel închis și scos la vânzare

0

Țeapă cu rezervării all-inclusiv, pe litoral. O femeie din Suceava a plătit aproape 5.000 de lei pentru o vacanță fictivă pe litoral. În realitate, hotelul prezentat online este închis și scos la vânzare. Când și-a dat seama că a fost înșelată, femeia a mers la Poliție, scrie stirisuceava.net. În situația ei sunt zeci de turiști din toată țara. Unii dintre ei au descoperit că au fost înșelați abia în momentul în care au ajuns la hotel și au găsit ușile închise. 

Femeia făcuse rezervarea pe 14 iunie 2024. Pentru sejurul de șapte nopți all-inclusive, a plătit în avans 4.662 de lei, bani pe care i-a virat în contul indicat de reprezentanții firmei.

Ulterior, căutând informații despre hotelul în care urma să-și petreacă vacanța, femeia a descoperit că fusese victima undei înșelăciuni. În realitate, hotelul este închis și scos la vânzare. A fost momentul în care a mers la Poliție și a făcut plângere.

„Luni, 22 iulie, la orele 14:30, Poliția municipiului Suceava a fost sesizată de către Mirela G., din municipiul Suceava, cu privire la faptul că în urma unei tranzacții online a fost înșelată cu suma de 4.662 de lei.

La data de 14.06.2024 femeia a făcut o rezervare online pentru un sejur de 7 (șapte) nopți tip all-inclusive în perioada 26.07.2024-02.08.2024, la hotelul Fernweh no. 5 din stațiunea Mamaia, jud. Constanța, achitând prin virament bancar suma de 4.662 de lei, aferentă plății sejurului către Sunrise Travel SRL.

Ulterior, respectiv la data de 21.07.2024, femeia a observat în spațiul online mai multe recenzii cu privire la hotelul Fernweh no. 5, constatând că hotelul este închis și pus spre vânzare.

În cauză s-a întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de înșelăciune, cercetările fiind continuate de către lucrătorii BIC”, au transmis reprezentanții IPJ Suceava.

Digi24.ro a încercat să ia legătura cu reprezentanții societății comerciale acuzate de înșelăciune, însă până acum nu am primit niciun răspuns.

Numele firmei este, însă, similar cu denumirea comercială a unei agenții de turism din Câmpina. Reprezentanții acesteia au declarat, pentru Digi24.ro, că primesc zeci de telefoane de la clienții înșelați.

„Este o confuzie de nume. Avem alt CUI, noi avem denumirea comercială așa, ei au numele firmei. Pur și simplu, cred că niște persoane răuvoitoare au luat denumirea asta, ca să se folosească de ea și să aibă mai multă credibilitate. Nici nu știu cum funcționează cu numele acesta, ‘travel’, pentru că nu cred că ei au licență de la Agenția de Turism.

Săptămâna aceasta am demarat procedurile să înregistrăm marca la OSIM, dar va dura. Ne sună zeci de oameni din toată țara, care au luat țeapă. Le explicăm care e confuzia și ce pot să facă. Am demarat procedurile să ne înregistrăm marca la OSIM pentru ca mai apoi să putem obliga, în instanță, firma respectivă să își schimbe numele”, a transmis Adrian Oancea, directorul agenției de turism din Câmpina.

În situația femeii din Suceava sunt zeci de turiști din toată țara. Unii dintre ei au descoperit că au fost înșelați abia când au ajuns la hotel și au găsit ușile închise. Pentru cazarea fictivă oamenii au plătit între 1.000 și 12.000 de lei.

Editor : Izabela Zaharia

Articolul precedentKamala Harris versus Donald Trump. Ce arată primul sondaj efectuat după intrarea în cursă a vicepreședintei SUA și retragerea lui Biden
Articolul următorMesajul lui David Popovici înainte de Jocurile Olimpice. „Încă nu sunt cel mai rapid, iar asta mă motivează cu adevărat”